  • Data: 2021-02-26 14:05:14
    Temat: Re: prawo konsumenta
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Feb 2021 12:36:37 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Nie wiem jaka jest praktyka sądowa, ale trochę siedzę w takich sprawach,
    > tzn. ustalam na potrzeby producenta co poszło nie tak, i generalnie nie
    > widzę jak rzeczoznawca miałby wcisnąć kit bez narażania się, że inny
    > rzeczoznawca go rozniesie.

    Swego czasu, przy okazji reklamacji butów, "rzeczoznawca" sprzedawcy
    napisał, że niewłaściwie stawiałem stopy. Może nie dosłownie, ale taki był
    sens. Nie wiem, co na to inny rzeczoznawca, bo kiedy skierowałem sprawę do
    sądu polubownego, nagle zmienili zdanie, zrobili się słodcy i reklamację
    uznali.
    Duże sieciówki zazwyczaj nie robią problemów, natomiast lokalni janusze
    kombinują jak mogą. Zapewne większość klientów macha ręką i nie drąży
    sprawy, więc na krótką metę sklep jest górą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/