  • Data: 2008-08-06 17:25:57
    Temat: Re: prawo do domeny ?
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Czego nie rozumiesz? Tego, że w sprawie się w ogóle nie rozchodzi o to
    > czy ktoś sobie kupił/nie kupił taką domenę? Że uprawniony ze znaku
    > towarowego nie musi blokować wszelkich domen związanych z jego znakiem,
    > aby skutecznie dochodzić swoich praw ochronnych?

    Chodzi mi o to, ze neich w takim razie GKS Katowice (Gieksa) dochodzi
    swoich praw od REGISTRARA, który BEZPRAWNIE sprzedał ich domene,
    zastrzeona znakiem towarowym.

    Nasuwa mi sie porownanie, AAA ma Leksusa, ktorego ktos kradnie
    (wyspecjalizowana szajka, ktora ma wlasne salony sprzedazy, komisy).
    Przychodzi klient, patrzy - Leksus w cenie uzywanego Leksusa. Nie jakies
    1000% taniej, tylko cena rynkowa. Kupuje wiec tego leksusa, tym
    bardziej, ze komis wystawia rachunki i wszystkie papiery...

    I co? Wina kupujacego jest?

    Tak wiem, jakie jest orzeczn ictwo wzgledem domen i tego kto kogo sadzi.
    I to jest pojebane.