  • Data: 2008-08-07 09:55:16
    Temat: Re: prawo do domeny ?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07.08.2008 Marian <m...@a...pl> napisał/a:

    > Uslugobiorca legalnie kupuje domene.
    > Uslugobiorca informowany jest o warunkach: roczny abonament, 100
    > zlotych, trzeba podac takie a takie dane.
    > Nikt nie informuje go, ze ta domena jest znakiem towarowym.

    Usługobiorca przychodzi do usługodawcy z pewnym zlepkiem słownym (przyszłą
    nazwą domeny) tak jak może przyjść do innego usługodawcy np. ze zdjęciem.
    On nie kupuje nazwy domeny on kupuje usługę rejestracji domeny pod
    zaproponowaną przez siebie (usługodawcę) jej nazwą. Per analogia, czy
    usługodawca świadczący usługę wystawiania zdjęć na www powinien Cię
    poinformować, że przyniosłeś nie swoje zdjęcie i nie masz prawa do jego
    publikacji?

    --
    Marcin