  • Data: 2008-08-07 09:01:36
    Temat: Re: prawo do domeny ?
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 07 Aug 2008 10:04:46 +0200, Marian napisał(a):

    > No i wlasnie - dlaczego nie ma takiego obowiazku? W chwili obecnej
    > wyglada to tak, ze NASK handluje znakami towarowymi ZASTRZEZONYMI tez.
    > To tak jakby handlowal moimi meblami, choc ja ich nie sprzedaje.

    Nie, NASK jest usługodawcą świadczącym usługę elektroniczną. Nie handluje
    znakami towarowymi, nie musi mieć nawet pojęcia co to za znak. To klient
    sobie wybiera co chce sobie zastrzec.

    I znów: uważam, że w takim przypadku art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu
    usług drogą elektroniczną przesądza, że w przypadku wiarygodnego
    zgłoszenia uprawnionego do znaku towarowego registrar może usunąć w.w.
    domenę.

    Z innej beczki, ochrona dóbr osobistych: uważasz, że musisz się
    porejestrować we wszystkich serwisach społecznościowych i ustalić tam
    treść 'o mnie', aby skutecznie wytrącić 'squatterom' możliwość założenia
    Twego profilu poza Twoją zgodą i wiedzą?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl