  • Data: 2008-08-07 10:56:07
    Temat: Re: prawo do domeny ?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Sie, 11:55, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

    > Usługobiorca przychodzi do usługodawcy z pewnym zlepkiem słownym (przyszłą
    > nazwą domeny) tak jak może przyjść do innego usługodawcy np. ze zdjęciem.
    > On nie kupuje nazwy domeny on kupuje usługę rejestracji domeny pod
    > zaproponowaną przez siebie (usługodawcę) jej nazwą. Per analogia, czy
    > usługodawca świadczący usługę wystawiania zdjęć na www powinien Cię
    > poinformować, że przyniosłeś nie swoje zdjęcie i nie masz prawa do jego
    > publikacji?
    >
    > --
    > Marcin

    W takim razie to w interesie GKS Katowice powinno byc wyslanie pisma
    do NASK ze nikt poza nimi nazwy tej nie moze kupic.
    Jak nie zastrzega to znaczy ze ktos moze sobie ja kupic i prowadzic
    tam serwis Gastronomia w Kuchnii i Salonie.

    Przeciez chyba latwiej wyslac pismo z dokumentacja praw do znaku do
    NASK niz ciagac sie z kims po sadach?

    Choc moze ja jestem leniwy.