  • Data: 2010-02-01 16:07:07
    Temat: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:01022010.6E9B5B3A@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail p...@d...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > masz PJ?

    Od ponad 20 lat.
    Widzialem na drodze nie jedno, przejechalem wiecej km niz wszyscy uczestnicy
    tej dyskusji razem wzieci:)
    Cos jeszcze?:)
    Aha, nie niejestem najlpeszy na swiecie:) sa lepsi zdecydownie.
    Jakos mi nikt nie wyskoczyl pod maske, bo czlowiek nie pojawia sie z nikad.
    Nie wyrasta nagle pod maska.
    Jedziesz, widzisz autobus mozesz przewidziec co moze byc - zgadza sie?
    Jesli do tego dodasz, swiadomosc, ze czlowiek z zetknieciem z maszyna z
    blacha, stala nie ma najmniejszych szans, to tym bardziej powinens uwazac.
    To ze prawo daje ci mozliwosc jazdy 50km/h obok autobusu i nie wazne czy
    kogos rozjkedziesz czy nie nie oznacza, ze masz do tego bezwzgledne prawo.
    Zreszta, o tym zdecyduje sad, jestem ciekaw co sad by powiedizal w takiej
    sytuacji?