  • Data: 2010-02-01 22:14:38
    Temat: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb napisal:
    > Zycie ludzkie jest wartoscia ponad zapisy wszelkiego rodzaju.

    Twoje zycie dla ciebie? Zapewne tak. Dla mie twoje zycie nie jest
    juz wartoscia absolutna.

    > Na kazdym kursie prawa jazdy dawniej mowiono o zachowaniu zawsze szczegolnej
    ^^^^^^
    > uwagi podczas prowadzenia pojazdu.

    Czy ty juz skonczyles szkole, czy ten szczatkowy program logiki
    jeszcze przed toba? Ostroznosc zachowywana zawsze nie moze
    byc z definicji SZCZEGOLNA. Rozumiesz, czy masz z tym problemy?

    > Zabicie kogos na drodze tylko dlatego ze
    > nie zachowasz w danym miejscu szczegolej uwagi bedzie dla ciebie
    > wyatrczajace?

    Jezeli ktos popelnia samobojstwo rzucajac sie na moje auto?
    Coz, ja mam problemy, on wieczny spoczynek. Jest roznica
    pomiedzy zabiciem kogos, a rozjechaniem praktycznego
    samobojcy.

    W roku 1999 jedna taka cpunka z Kieleckiego, na goscinnych
    wystepach w Krakowie, wtargnela na jezdnie i skonczylo sie
    to kasacja przodu mojego samochodu. Musze cie rozczarowac:
    ja nie mialem problemow, ona miala nieliche.

    > Caly proces prowadzenia pojazdu to szczegolna uwaga.

    Bredzisz, jak wszedzie w tym watku.

    --
    Jacek