  • Data: 2010-02-01 16:02:42
    Temat: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RadoslawF" <r...@w...pl> wrote in message
    news:hk6ja4$udc$1@node1.news.atman.pl...

    > W ich imieniu taką odpowiedzialność ponoszą rodzice o czym
    > pewnie biedaku jeszcze nie wiesz bo nikt ci tego nie napisał.
    > I możesz być pewny że w tym konkretnym przypadku poniosą.
    > A jak będą kombinować co sugerujesz dostaną okazję do wytłumaczenia
    > się przed sędzią z niewłaściwego wychowania dziecka.
    > A odbieranie praw rodzicielskich jest ostatnio u nas modne
    > o czym tez biedaku jeszcze nie wiesz.

    To dlaczego sprawca wypadku potraktowal to dzicko jak osobe dorosla?
    Dlaczego nie zadzwonil po rodzicow i ich nie spytal po ich przyjezdzie czy z
    dzieckiem wszysko ok?
    Dlaczego raz 13- latka jest ok jako dorosly i moze odpowiadac a innym razem
    nie?
    A co dop praw rodzicielskich - masz szczecie, ze twoi rodzicie tego nie
    czytaja...
    I mam nadzieje, ze rodzicem nie bedziesz nigdy, bo nie dosc, ze kierowca z
    ciebie dupa to jeszcze rodzic bez odpowiedzialnosci...

    > Bredzisz. Ma jechać zgodnie z przepisami i panującymi na drodze
    > warunkami. A jak samobójca lub jakaś idiotka skoczy mu pod koła
    > to wina skaczących a nie kierowcy bo "powinien przewidzieć".

    Kierowca ma MYSLEC za kierownica a nie ZABJAC bo mu zgodnie z przepisami
    wolno....
    Mam goraca nadzieje, ze prawa jazdy nie masz jak rowniez dzieci.
    Z takim mysleniem powinienes miec zakaz robienia prawa jazdy na co najmniej
    15 lat!