  • Data: 2010-02-01 17:04:56
    Temat: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-02-01 17:02, Użytkownik pmlb napisał:

    > To dlaczego sprawca wypadku potraktowal to dzicko jak osobe dorosla?

    Jedyna dla mnie nie budząca wątpliwości opcja potraktowania jej
    jako osoby dorosłej to stosunek seksualny.
    Masz jakieś informacje ze miał miejsce ?

    > Dlaczego nie zadzwonil po rodzicow i ich nie spytal po ich przyjezdzie
    > czy z dzieckiem wszysko ok?

    Nie miał obowiązku.

    > Dlaczego raz 13- latka jest ok jako dorosly i moze odpowiadac a innym
    > razem nie?

    Bo odpowiadać na pytanie może a wręcz powinna.
    Odpowiadać finansowo nie może i nie powinna, takie mamy prawo.

    > A co dop praw rodzicielskich - masz szczecie, ze twoi rodzicie tego nie
    > czytaja...

    Dlaczego, wychowali mnie dobrze, nie wybiegam pod nadjeżdżające
    samochody i nie wypisuje w sieci swoich wymysłów z przekonaniem
    że są jedynie słuszne.
    A tera może pokaż przebieg tej dyskusji swoim rodzicom. :-)

    > I mam nadzieje, ze rodzicem nie bedziesz nigdy, bo nie dosc, ze kierowca
    > z ciebie dupa to jeszcze rodzic bez odpowiedzialnosci...

    Ja też mam nadzieję że już więcej rodzicem nie będę.

    > Kierowca ma MYSLEC za kierownica a nie ZABJAC bo mu zgodnie z przepisami
    > wolno....

    Nie przypominam sobie kodeksowego obowiązku myślenia, natomiast
    stosowanie się do kodeksu drogowego już owszem.
    Tyle że dy nie znasz tych przepisów więc wymyślasz jakieś
    swoje zasady.

    > Mam goraca nadzieje, ze prawa jazdy nie masz jak rowniez dzieci.
    > Z takim mysleniem powinienes miec zakaz robienia prawa jazdy na co
    > najmniej 15 lat!

    Będziesz zaskoczony i to bardzo, mam prawo jazdy i to takie o jakim
    ty możesz tylko pomarzyć. Dzieci również i do tego starsze od ciebie
    a na pewno mądrzejsze. W ramach ich edukacji daje im do przeczytania
    ten wątek. Jak cię nazwały nie napisze, bo to było bardzo niecenzuralne
    określenie.