  • Data: 2021-06-04 08:44:02
    Temat: Re: pedofile w natarciu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja wiem? Jak to był jakiś szary żuczek i faktycznie trafiło na zły
    > moment?

    I dodatkowo akurat u roberta na komendzie (bo przecież szczegóły
    postępowań nie latają po świecie bez kontroli - prawda?) I pisał że
    kilka takich przypadków znał... Więc albo sobie zmyśla albo mają
    wyjątkową parafię gdzie w ciągu powiedzmy dwóch dekad pracy zawodowej
    roberta kilku (czyli co najmniej trzech) księży zostało fałszywie
    oskarżonych o molestowanie i jeden w wyniku tego nawet samobójstwo
    popełnił, gnębiony przez biskupa w wyniku tych oskarżeń. Ockham mówi że nie.

    > Ilu to bogu ducha winnych trafiło nawet do więzień jako pokłosie
    > akcji "me too" i w rezultacie działań mniej lub bardziej wyrachowanych
    > cip?

    Ale rozmawiamy o duchownych, których akurat sprawy robert zna, więc
    kwantyfikator trochę ściślejszy. Ilu osobiście duchownych może znać
    robert? I co najmniej trzech z nich było fałszywie oskarżonych o
    molestowanie nieletnich?

    > Z tym, że zwalanie takich patologii na dziennikarzy to oczywiste
    > nieporozumienie.

    Robert większość porażek kolegów zwala na dziennikarzy co za sensacją
    gonią albo prawników-filozofów co się kulsonom nie kłaniają.

    > Jakby KK nie zachowywał się jak zawsze tam gdzie
    > faktycznie działo się zło, to nikt by nie uwierzył słowom nawiedzonej
    > czy wyrachowanej matki, a tak? KK poświęcił pionka, chroniąc zapewne
    > bardziej mu cenne figury, a teraz może pełną gębą twierdzić, że reaguje
    > ostro na każde podejrzenie patologii.

    A ja twierdzę, że całą sytuację robert sobie zmyślił albo coś
    dopowiedział/.

    --
    Shrek