  • Data: 2021-06-05 10:08:27
    Temat: Re: pedofile w natarciu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak większość, Jak siędzielisz jakąś informacją to zwykle właśnie na
    > zasadzie, że się słyszało i według Ciebie, źródło było wiarygodne.

    Tyle że praktycznie za każdym razem wiedza anedotyczna roberta okazuje
    się być z dupy wzięta.

    > Jest tu jakiś praktykujący Katolik?

    Statystcznie 9 na 10:P Co najmiej 5 z tego co kojarzę nie jest, więc
    powinno być co najmniej 45 praktykujących kato:P Dziwna sprawa bo chyba
    nie ma tylu aktywnych uczestników:P

    > :) Halo? Słyszy się o przypadkach
    > niesłusznych oskarżeń księży?

    A czemu musi być katolik? Może jeszcze obowiązkowo pedofil? :P

    > Nb. to nie musiało być niesłuszne
    > oskarżenie, bo jeśli się tylko słyszało, to nie jest to wiedza z
    > pierwszej ręki.

    Do tego dążę:P W zależności od tego co sobie ktoś dopowiedział może się
    okazać że żadnego oskarżenia nie było tylko jedna baba drugiej babie
    albo że wcale nie było bezpodstawne:P Jest też trzecia opcja, że akurat
    było tak jak robert mówi... tylko że jak głębiej pogrzebać to on akurat
    zawsze od rzeczy gada i nawet jak mu się w prostych słowach popartych
    źródłami wyłoży to zdania nie zmieni... Więc doświadczenie mówi, że jak
    robert mówi to mówi. Zwykle bez sensu.

    > Bo to dobrze wygląda, a lepiej poświcić małego żuczka niż kolęgę
    > biskupa.

    Ale nawet winnych małych żuczków nie poświęcają. Zresztą jak to dobrze
    wygląda? Że ksiądz gwałcił ministrantów? To po prostu atak na kościół:P

    > Nie chce mi się szukać :)

    Poważnie z ambony dyskutują z kim ksiądz śpi? Coraz dziwniejsze te
    wstępy do pornosów;)

    --
    Shrek