  • Data: 2021-06-05 07:47:33
    Temat: Re: pedofile w natarciu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego nie? Jego komenda jakaś z zakazem takich spraw?

    Nie - tylko statystycznie mało możliwe, że akurat w jego komendzie sami
    niewinnie posądzeni o molestowanie nieletnich księża. Skoro kilki
    niesłusznie obwinionych, to jak dodasz słusznie obwinionych to mu księży
    zabraknie w mieście:P

    > Pewnie słyszał o kilku, niekoniecznie w jego rewirze.

    Czyli dowód anegdotyczny. Plus nie chcesz chyba powiedzieć, że kulsony
    ujawniają bezprawnie szczegóły prowadzonych przez siebie postępowań - na
    to chyba są paragrafy:P

    > No więc sam widzisz, że różnie być może.

    Nie mówię, że nie może. Mówię, że statystycznie mało prawdopodobne, żeby
    tyle ciekawych akcji przytrafiało się akurat jednemu kulsonowi z
    małopolski. I to akurat zupełnie nie związanych z jego specjalizacją.

    > Się kurna na niego uwziąłeś.

    No delikatnie mówiąc pierdoli od rzeczy. I to o rzeczach na których
    powinien się znać.

    > Zobacz ile wyłazi spraw z pedofilstwem w
    > KK. Siłą rzeczy muszą obrywać też niewinne osoby.

    Bo ja wiem. Generalnie to prawie nikt z winnych odpowiedzialności nie
    ponosi, to czemu niewinni mieliby?

    > Nie ma bata. A, że
    > słyszał? Pewnie wystarczy chodzić do kościoła, czyli mieć jakąs
    > styczność z tym środowiskiem (kościelnym, nie pedofilskim).

    W kościele mówią z ambony? Robert pisał o tym co na kulsonariacie.

    --
    Shrek