  • Data: 2021-06-04 21:44:47
    Temat: Re: pedofile w natarciu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.06.2021 o 09:20, Kviat pisze:

    > Podajesz dwa przypadki, na tysiące, które się potwierdziły.
    > Czemu to ma służyć? To ma być dowód, że pedofilia wśród kleru (i jej
    > ukrywanie) nie istnieje?

    Ależ nie wiem, czy istnieje, czy nie. Nawet jeden pedofil jest
    problemem. tylko chciałem zwrócić uwagę, że to powinno się publikować po
    zweryfikowaniu, a nie rzucać "gównem w wentylator", bowiem nawet jeden
    nagłośniony taki przypadek powoduje, ze reszta informacji jest
    niewiarygodna. W wypadku dokładnie każdej publikacji zachodzi
    przypuszczenie, ze ktoś tego nie zweryfikował

    > Podasz przykłady, gdy "nie robiono z tego nagonki", gdy faktycznie były
    > osoby pokrzywdzone, a sprawcy przez lata chodzili bezkarni?
    > Może właśnie dlatego, bo "nie zrobiono nagonki"?

    Ja nie znam takich przypadków, a przynajmniej nie znam takich, które bym
    mógł osobiście potwierdzić.

    > Chłop z własnej woli wstępuje do organizacji ze zbrodniczą historią
    > trwającą od setek lat, w której szefowie bez jakichś odchyłów to wyjątki
    > (o ile w ogóle takich mieli) i jest zdziwiony. Trzeba było nie spać na
    > lekcjach historii.

    Już nie jest.

    --
    Robert Tomasik