  • 1. Data: 2021-05-31 13:19:37
    Temat: pedofile w natarciu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Co jest - niedawno zamordowanie tego chlopca,
    dzis slysze, ze jakis 65-latek usilowal uprowadzic dziecko z placu
    zabaw - nie za duzo tego?

    Przeciez u nas chyba az tak duzo dzieci rocznie nie ginelo .. takich
    powiedzmy do 15 lat ...

    J.

  • 2. Data: 2021-05-31 21:51:20
    Temat: Re: pedofile w natarciu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.05.2021 o 13:19, J.F pisze:
> [...]
    > zabaw - nie za duzo tego?
    > Przeciez u nas chyba az tak duzo dzieci rocznie nie ginelo .. takich

    Dziennikarze są monotematyczni. Jak jakiś pijany policjant jedzie, to
    nagle co dziennie jakiś. Potem pijany ksiądz. Potem SOP powodujący
    wypadki. Pamiętasz, jak było to co chwila? Przeszło im i jakoś nie ma o
    tytm informacji.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-05-31 22:06:08
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-31 o 13:19, J.F pisze:
> [...]
    > zabaw - nie za duzo tego?
    >
    > Przeciez u nas chyba az tak duzo dzieci rocznie nie ginelo .. takich

    Nawpuszczali Ukraińców i innych, nawpuszczali bezdomnych z całej Polski
    to statystyki się zmieniły.
    Teraz się nie boją niczego tym bardziej, że kościół daje to pole do popisu.
    Za komuny był jakiś rygor, milicji i sądów się bali, a teraz to ..........

    --
    animka

  • 4. Data: 2021-06-01 11:52:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 May 2021 21:51:20 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > nagle co dziennie jakiś. Potem pijany ksiądz. Potem SOP powodujący
    > wypadki. Pamiętasz, jak było to co chwila? Przeszło im i jakoś nie ma o

    Ale przeciez dziennikasz nie wie, ze ksiadz jechal pijany, dziennikarz
    wie, co im rzecznik policji oswiadczyl :-)

    Ale ja nie o tym - ile mielismy dzieci zaginionych bez sladu np w
    2019? Takich powiedzmy ponizej 15 lat, bo starsze to inna dzialka.

    J.

  • 5. Data: 2021-06-01 12:11:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 1 Jun 2021 11:52:53 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale ja nie o tym - ile mielismy dzieci zaginionych bez sladu np w
    > 2019? Takich powiedzmy ponizej 15 lat, bo starsze to inna dzialka.

    Masz permanentnie zablokowany dostęp do googlarki?
    https://www.linianadziei.pl/aktualnosc/867/statystyk
    i-zaginiec-w-roku-2018-i-2019/

    Akurat wychodzi, że liczba zaginięć spada.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2021-06-01 12:20:10
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Animka pisze:
    > Za komuny był jakiś rygor, milicji i sądów się bali, a teraz to ..........

    Że co? Że za komuny pedofilii nie było?

  • 7. Data: 2021-06-01 21:49:36
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-01 o 12:20, Andrzej Kłos pisze:

    > Że co? Że za komuny pedofilii nie było?

    Temat długi i szeroki.
    Dzieci bały się cokolwiek powiedzieć o tym ciemnotom rodzicom, bo by im
    nie uwierzyli i jeszcze lanie by dostały.
    Dopiero ŚWIĘTA Kora Jackowska, kobieta bardzo odważna zaczęła z tym
    wszystkim robić porządek. Ludzie przestawali się bać mówić na ten temat.
    Tylko mi nie dogryzaj, że napisałam, że Ona jest święta. Gdybym się o
    tym nie przekonała to bym nie nazwała jej świętą.

    --
    animka

  • 8. Data: 2021-06-02 10:57:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Jun 2021 21:49:36 +0200, Animka wrote:

    > Temat długi i szeroki.
    > Dzieci bały się cokolwiek powiedzieć o tym ciemnotom rodzicom, bo by im
    > nie uwierzyli i jeszcze lanie by dostały.
    > Dopiero ŚWIĘTA Kora Jackowska, kobieta bardzo odważna zaczęła z tym

    ale to mowisz o pedofilii wsrod ksiezy?

    Bo tak, zeby porywac dzieci z placow zabaw ... to sie chyba nie
    zdarzalo.

    No i jeszcze byl problem lokalowy - wieczny problem komuny, brak
    mieszkan. Malzenstwo dostawalo przydzial, to wielu "nie mialo
    warunkow" do molestowania cudzych dzieci.

    J.

  • 9. Data: 2021-06-02 11:13:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2021 o 10:57, J.F pisze:

    > ale to mowisz o pedofilii wsrod ksiezy?
    >
    > Bo tak, zeby porywac dzieci z placow zabaw ... to sie chyba nie
    > zdarzalo.

    Zdarzało się tylko jak mówi robert, wtedy po prostu dziennikarze nie
    pisali co im się wydaje, tylko spokojnie czekali na oficjane stanowisko
    władzy. No i porządek był:P

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2021-06-02 11:15:41
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Tylko mi nie dogryzaj, że napisałam, że Ona jest święta. Gdybym się o
    > tym nie przekonała to bym nie nazwała jej świętą.

    Napiszesz o tym więcej?

    --
    Siedzą dwie muchy przy gównie. Jedna pierdnęła, na to druga :
    - No wiesz, przy jedzeniu!!!