  • Data: 2010-07-21 16:20:37
    Temat: Re: niezapięte pasy pasażera
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-20 13:43, Maddy pisze:
    > Tylko wtedy nie ma mowy, żeby szef od kierowcy żądał odszkodowania, a
    > tego się delikwent obawia.
    > Za to gdyby niezapięty szef swoją osobą lecąca bezwładnie przez samochód
    > uszkodził kierowcę, ten ma wszelkie podstawy do roszczeń.

    Miałaś kiedyś jakiegoś szefa ? Jak się jest kierowcą czy innym
    pracownikiem technicznym (sekretarka itp.) to się z szefem nie dyskutuje.

    Jeszcze nie widziałem szofera co zmuszał swojego szefa do czegokolwiek.

    > Mnie tylko irytuje to "wzywanie do zapięcia pasów".
    > Normalni ludzie zwykle proszą, żeby zapiąć pasy, ewentualnie nakazują
    > zapiąć pasy, dyskutują o zapięciu lub nie pasów.
    > Taki język jak z policyjne protokołu śmieszy.

    Zostań kierowcą i nakaż zapiąć pasy szefowi. Albo nakaż mu wyczyścić
    tapicerkę jak mu upadnie kawałek kanapki czy też wejdzie na dywanik w
    brudnych butach.

    Życzę trochę bardziej realnego podejścia do życia.

    --
    Mithos