  • Data: 2010-07-23 06:10:07
    Temat: Re: niezapięte pasy pasażera
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Temat pasów był często poruszany z tą osobą. Za każdym razem kończyło
    się konfliktem, więc po jakimś czasie zacząłem ograniczać się do
    pojedynczego wezwania. Pasażerka na pewno słyszała wezwanie, ale mimiką
    pokazała mi, że mam nie naruszać jej majestatu. Oczywiście mogłem
    odmówić jazdy, ale to wiązałoby się z konsekwencjami. Za wypadek
    odpowiedzialny jest inny kierowca - w wyniku poślizgu wpadł na mój pas.