  • Data: 2010-07-20 11:27:26
    Temat: Re: niezapięte pasy pasażera
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (20.07.2010 12:54), Jacek Osiecki wrote:

    > Też nie rozumiem tych "wzywających ale odpuszczających"... Ja nie ruszę,
    > dopóki się wszyscy nie zapną - i choć niektórzy znajomi i część rodziny
    > psioczy, to pomrukując w końcu się zapinają... A jak się odepną w czasie
    > jazdy to już nie ma przebacz - auto od razu alarmuje :)

    Powiedzmy że jedziesz z szefem który ma fobię na punkcie wolności
    niezapinania pasów. Jednocześnie cenisz sobie swoje stanowisko pracy,
    jesteś u progu awansu czy coś takiego ....

    Możesz stanąć i leczyć szefa z jego fobii i zmusić go do zapięcia pasów,
    jednak to cię może kosztować stanowisko pracy lub różnicę między obecną
    a spodziewaną pensją. Zaś przy niezapiętych pasach ryzykujesz tylko
    mandat i rozbitą głowę szefa :). Czyli koszt zapięcia pasów jest
    niewspółmiernie wyższy niż ew. konsekwencje ich niezapięcia :).

    p. m.