  • Data: 2021-04-30 06:53:50
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To może jest ojcem? Tzn. biologicznie.

    No może... Jest i inna opcja - może nie został ojcem.

    > No np. może się komuś wydawać, że nikt o tym nie wiedział i jedynie
    > gdzie coś było dyskutowane to np. w mejlu lub jakimś komunikatorze, więc
    > jeśli ktoś inny te informacje posiada to nie mógł ich zdobyć legalnie.
    > Tak se spekuluję oczywiście.

    Podsumujmy - pełnomocnik twierdzi kategorycznie że ojcem nie został
    prokuratura ściga za nielegalne pozyskanie informacji że zostać miał.

    Zero to się lubi ze straszysłem czy nie znosi jak z obecny p.o.remierem.
    te paragrafy to na wniosek chyba?

    --
    Shrek