  • Data: 2021-04-30 06:58:13
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Akurat dziennikarstwo śledcze wyborczej stoi na najwyższym poziomie
    > przynajmniej w odniesieniu do ogółu w naszym kraju.

    1. Twoim zdaniem 2. Nawet Das Fakt parę afer wrzucił
    3. Jeśli to ma być najwyższy poziom to ...
    GW niekoniecznie wypada najgorzej "na tle" a z twoją opinią ja mogę się
    zgodzić tylko po dodaniu "pod niektórymi względami".

    > Rozumiem, że dopóki nie potwierdzi nasz dziennik i kurwizja to nie ma
    > sprawy?

    Sprawa jest *zaczęta* i raczej+ to nie jej (medialny) koniec.
    Na grupie *prawo* wypadałoby jednak stosować zasadę "Należy wysłuchać
    obu stron" a przynajmniej dać jakąś szanse na przedstawienie swojej
    wersji/reakcji. Daleko idące wnioski na podstawie ("niekoniecznie
    kompletnej") wersji jednej strony na pl.soc.polityka albo pl.pregierz

    A jak chcesz pełnego prawno-politycznego cynizmu:
    Pisać o (b.) księdzu Szydle miało być wolno bo jego matka-premier byłą
    na jego konsekracji. Ja tego *całkiem* nie kupiłem jednak coś+ w tym
    było. Tyle że ten kij ma dwa końce: pomówienie/zniesławienie (b.)
    księdza Szydło nie było pomówieniem/zniesławieniem "zwykłego księdza".

    --
    A. Filip