  • Data: 2021-04-30 12:12:05
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 30 Apr 2021 11:57:19 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale czy nie uważasz, że gość ma do tego prawo?

    Do czego ma prawo? Do zastraszania ziobroturą ludzi, którzy o nim piszą?
    Jest jakiś przepis, który zabrania interesowania się dziećmi Tuska,
    Kwaśniewskiego albo Bodnara? Oburzałeś się kiedy dobra zmiana na nie
    szczuła?

    > A to, że wypisują notorycznie
    > wyssane z palca głupoty, albo naruszają prywatność osób, to tego nikt
    > nie widzi.

    Masz rację. Kurwizja jest w tym niezrównana i koniecznie trzeba ją
    piętnować przy każdej okazji.

    > Powiedz mi, jakie znaczenie poznawcze mają
    > informacje, czym się zajmuje syn byłej Premier RP? Jeszcze bym rozumiał,
    > jakby go zrobiono jakimś prezesem w Spółce Skarbu Państwa i
    > podejrzewalibyśmy, ze może była jakaś tam protekcja.

    Mnie to nawet dziwi, że on w tych obajtkowych foliach nie jest prezesem,
    tylko skromnie zaczął od szeregowego pracownika.
    Jeszcze raz: jaki przepis zabrania o tym pisać?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl