  • Data: 2021-12-17 16:22:08
    Temat: Re: kontrola graniczna
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.12.2021 o 12:16, J.F. pisze:

    > Tylko numer rekordu to mi bardziej pasuje do nr paszportu, akt, itp.

    Nic na to nie poradzę, ze tak to nazywają :-)

    > Ale po co - podpadl im?

    > Zartujesz?
    > Przeciez tam sie tez pol miliona osob co roku rodzi, to bedzie blizej
    > tysiaca jednej plci kazdego dnia.

    Ale ile takich osób jest na rejestrze zakazów? Jak w PESEL wklepiesz
    jakieś imię i datę urodzenia, to Ci góra kilkadziesiąt osób wyskakuje
    przy popularnych imionach. Jak wymyślisz jakieś rzadkie, to spora
    szansa, ze to bedzie jedna osoba. A jaki procent ma zakaz wjazdu?

    > I co - znajdziesz w bazie kilku Iwanów, i co - bedziesz dochodzenie robił?
    > Czy fotki przeglądał?
    > Ale przeciez imie moze zmienic.

    Może zmienić i imię. Szuka się po dacie urodzenia, obywatelstwie i płci,
    a potem, patrzy, czy coś nie jest podobne.

    > No wlasnie - jakby tak wszystkim palce sprawdzac, to byloby prosto,
    > ale czy sprawdzamy ?

    Na pewno nie 100%

    --
    Robert Tomasik