  • Data: 2021-12-21 12:29:38
    Temat: Re: kontrola graniczna
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Dec 2021 12:18:13 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Mnie jednak przepuściło, a paszporty mamy stare.

    Jak stare? Ja przechodziłem z paszportem wydanym jeszcze w 2011.
    Jak na dole jest symbol kamery, to masz paszport biometryczny:
    https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/16/f7/7c/4e5e700
    8aea51_o_large.jpg

    > Ciekawe jak sobie poradził z blondem włosów mojej żony, na zdjęciu miała
    > czarne....

    Widocznie programiści przewidzieli kobiecą zmienność i skupili się na
    szeroko rozumianym owalu twarzy.

    "W układzie scalonym przechowywane są informacje o właścicielu dokumentu,
    takie jak jego data urodzenia, dane biometryczne jak odciski palców czy
    wzór tęczówki oka oraz cyfrowe zdjęcie"
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Paszport_biometryczny

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/