  • Data: 2021-12-21 12:02:16
    Temat: Re: kontrola graniczna
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Dec 2021 11:46:14 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Jak to działa, gdy paszport nie jest biometryczny?

    No właśnie jak paszport nie jest biometryczny, to nie działa. Panie na
    lotnisku pytały, czy mamy paszporty biometryczne, bo jeśli tak, to można
    przejść kontrolę w bramce, a że jestem ciekawy nowości, skorzystałem.

    > Skąd te dane o twarzy?
    > Porównuje ze zdjęciem z paszportu?

    Na to wygląda, bo nie można mieć czapki ani okularów przeciwsłonecznych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl