  • Data: 2021-12-21 15:02:01
    Temat: Re: kontrola graniczna
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Dec 2021 13:35:45 +0100, Cavallino wrote:

    > Ale ja to o polskich paszportach czytałem, więc u nas i wtedy.

    na pewno o polskich?

    http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=W
    DU20061431027

    tu jest ustawa, w odnosnikach rozporzadzenia, ale trzeba by je
    wszystkie sprawdzic.
    Sama ustawa jednak nic o siatkowkach nie wspomina.

    I jeszcze unijne - a chyba niejedyne
    https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=
    CELEX%3A02004R2252-20090626

    J.