  • Data: 2021-12-17 12:16:32
    Temat: Re: kontrola graniczna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:61bba3de$0$509$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 16.12.2021 o 19:19, J.F pisze:

    >Ponumerowali i nazywa się to w wolnym tłumaczeniu Numer rekordu. Jest
    >na pasku przeznaczonym do zczytania OCR.

    Tylko numer rekordu to mi bardziej pasuje do nr paszportu, akt, itp.

    >Natomiast najprędzej sprawą wyszła albo w wyniku współpracy polskich
    >i ukraińskich pograniczników. bo Ukraińcy pewnie widzieli zmianę
    >nazwiska i mogli podać Polakom,

    Ale po co - podpadl im?

    >albo w ten sposób, że obcokrajowca sprawdza się w bazach nie po
    >imieniu i nazwisku, a dacie urodzenia i płci i potem się sprawdza po
    >imieniu - z uwagi na to, ze w dokumentach bywają różnie wpisywani.

    Zartujesz?
    Przeciez tam sie tez pol miliona osob co roku rodzi, to bedzie blizej
    tysiaca jednej plci kazdego dnia.

    I co - znajdziesz w bazie kilku Iwanów, i co - bedziesz dochodzenie
    robił?
    Czy fotki przeglądał?
    Ale przeciez imie moze zmienic.

    >Osoby z zakazem wjazdu są daktyloskopowane i umieszczane w bazie, ale
    >o ile się orientuję nikt wszystkich nie daktyloskopuje.

    No wlasnie - jakby tak wszystkim palce sprawdzac, to byloby prosto,
    ale czy sprawdzamy ?

    J.