  • Data: 2015-04-22 00:08:53
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-04-21 20:03, Shrek wrote:
    > Ale te jego obawy nie są akurat takie zupełnie bezpodstawne. Jak myślisz
    > - co zrobią niebiescy, jak okaże się, że właściciel wcześniej zgłosił
    > kradzież? Jest tu na grupie jeden co zaniósł na komisariat znalezioną
    > łuskę (a przynajmniej taka jest jego wersja).

    Standardowa sytuacja. Spisują, biorą zeznanie i kontaktują się w ramach
    wyjaśniania sprawy.
    Nie bardzo rozumiem Twoje obawy. Myślisz, że Ci udowodnią, że to Ty
    ukradłeś? Myślisz, że to tak łatwo? :D

    > Pamiętasz sprawę z kolesiem któremu policjant kazał przestawiać
    > samochód, a potem wyciągnął alkomat. Jakby im powiedział, że ma ich w d4
    > i żeby wrócili z nakazem lepiej by na tym wyszedł:(

    Jak już pisałem Ci wielokrotnie: na buca można trafić w każdej grupie
    i trzeba sobie umieć z tym radzić.

    Po prostu należało nie przestawiać samochodu.
    A jakby mu policjant kazał uderzyć żonę, to co by zrobił?
    Gdzie koleś miał mózg? Jak ktoś tak nie ogarnia świata po alkoholu,
    to niech pije w domu. :o

    pozdrawiam,
    PK