  • Data: 2015-04-22 00:12:48
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-04-15 o 23:31, Shrek pisze:

    > NIkt nie przeczy, że koleś rozsądny nie był. Natomiast nie wierzę, że
    > policjant ot tak sobie wyciągnął alkomat po całej akcji. A jak wiedział
    > wcześniej to nie powinien go jednak prosić o "przysługę" lub zrezygnować
    > z niej gdy zorientował się co jest grane. Ale wolał podrasować
    > statystyki. I jeśli koleś rzeczywiście "sprowadził zagrożenie" to równie
    > winny był policjant, który nie tylko na to pozwoli, a jeszcze
    > "rozkazał". A nawet jeśli zrobił to ot tak, to tylko potwierdza to moją
    > tezę - pomożesz im, a oni zamiast podziękować, to cię w jakieś
> [...]

    Czy ktoś mógłby podlinkować jakiś opis tego zdarzenia? Bo to dość
    nieprawdopodobna historia. Jeż policjant widząc lub mogąc dostrzec, ze
    klient jest pijany poleca mu przeparkować samochód, to popełnia
    przestępstwo podżegania. I to jest raczej trudne do ukrycia, bo przecież
    sprawia trafia do sądu. Albo policjanci kazali przeparkować źle
    zaparkowany pojazd nie wskazując osoby, a zabrał się za to pijany. Albo
    było tak, że chcieli ukarać za złe zaparkowanie, a pijany wpadł na
    pomysł przeparkowania. Każda inna konfiguracja jest mało prawdopodobna.