eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja 2 lata › Re: gwarancja 2 lata
  • Data: 2004-09-16 05:14:02
    Temat: Re: gwarancja 2 lata
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <cia9pl$c48$1@news.onet.pl>, fi5h wrote:
    >> A jeśli gwarancja przewiduje tylko naprawy? A te nic nie dają?
    > Nie zupelnie, jesli naprawiana rzecz wraca (normalnie po raz 3) z ta sama
    > wada, powinna zostac wymieniona na nowa, albo zwrocona kasa.
    > Ponadto koszta naprawy mogla byc zbyt wysokie i wtedy tez jest kasa
    > zwracana.

    "Powinna" to w sensie etycznym, prawnie wcale nie musi i na ogół nie jest.
    Natomiast jeśli taka sytuacja będzie się powtarzać w przypadku
    "niezgdności" to w którymś momencie można się będzie już powołać na dużą
    uciążliwość dla konsumenta i odstapić od umowy.

    > GOrzej jak sie serwis uprze i chce naprawwiac caly czas, wtedy kupujacy nic
    > nie zrobi niestety, a oddawanie z tytulu niezgodnosci do sprzedawcy sprzetu
    > to pomylka, bo to autoryzowany serwis stwierdzi ze towar jest zgodny z
    > umowa, a jego to nie bardzo bedzie mial kto podwazyc.

    Tzn? Ten serwis to jakis organ prawodawczy którego słuchają się z zapartym
    tchem sądy? :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1