  • Data: 2004-09-16 07:27:33
    Temat: Re: gwarancja 2 lata
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:

    > Skąd to?

    hmm wiesz ze wczoraj wiedzialem a dzisiaj nie moge podac linka :) z
    poradnika praw konsumenta ale nie pamietam dokladnie gdzie to podlaczyc :)
    Jak znajde to podam gdzies nizej.

    > Czasem warto i można. Zresztą sam doszedłeś do tego, że 14, a nie 30
    > dni.
    30 dni ? Nie nie , o czyms innym mowimy.
    W przypadku gwarancji sklep moze postawic termin 21 pracujacych, czyli ok
    miesiaca bierzacego.
    W przypadku niezgodnosci 14dni na poinformowanie, i 14 dni na zalatwienie
    roszczenia (oczywiscie sprzedawca musi byc caly czas aktywny)

    > Na podstawie?

    Na podstawie albo warunkow gwarancji (w wielu gwarancjach jest to ujete i
    wyglada to tak : Co przysluguje klientowi: ........ )
    Czesto jest wlasnie takie cos ujete w gwarancji. Jesli nie ma ,to jest karta
    gwarancyjna z kuponami (jak sie skoncza kupony to gwarancja jest nie wazna,
    a wiec sprzet nie moze byc naprawiony na gwarancji czyli normalnie daje sie
    nowy) nie wiem czy jest to poparte w kodeksie, ale jest to stosowane przez
    serwisy.

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"