  • Data: 2018-12-27 19:59:48
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Halasa k...@p...waw.pl ...

    > Jeśli ktoś za chwilę bierze ślub i rodzi dzieci, to chyba jest to
    > poprzedzone jakimś procesem myślowym i planami.

    Jak ktos ma 20 lat to według ciebie ma zaplanowane to co bedzie robił
    majac 30?
    Rozumiesz ze te 10 lat to pol jego zycia i całe dorosłe...
    O czym ty pier....?
    Jestes w stanie wyobrazic sobie ze wiek lat 20 to czas zeby poszalec a
    nie planowac zycie do 50-tki?

    > W szczególności, w tych procesach myślowych (i nie tylko) często
    > pomagają rodzice.

    Ech...

    > 20 lat, singiel, mieszkanie musi być od ręki - i 50 m2 za małe, no cóż.

    A kto powiedział ze 50 za małe dla singla?
    Ale jak sie pojawi dziecko to juz za małe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.