  • Data: 2018-12-29 11:42:25
    Temat: Re: frankowicze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Dec 2018 11:32:15 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):
    > [...]
    >
    > Po prostu - tyle jest do spłacenia, przy założeniu że będę spłacał
    > co miesiąc wyznaczoną ratę i WIBOR się nie zmieni. Czyli kapitał
    > plus odsetki. Kapitału do spłaty mam mniej, to fakt, ale odsetki
    > też muszę spłacać.

    A, czyli podsumowales raty.
    Kredyt 500 tys, suma rat powiedzmy 750 tys, splacasz, splacasz, i
    jeszcze 588k zostalo.

    No to frankowicze maja gorzej :-)

    > Jakoś przy wszystkich wyliczeniach porównawczych CHF/PLN ludzie
    > magicznie zapominają, że kredyt się nie spłaci bez odsetek
    > i pomijając sytuacje typu "dostałem spadek/wygrałem w lotto",
    > to te odsetki też trzeba będzie spłacić.

    Tylko jak Wibor skoczy, to moze se okazac, ze nawet nawet na odsetki
    cie nie stac. I kwota kapitalu podstawowego rosnie.

    Przy rosnacej inflacji i zarobkach to jeszcze nie jest grozne,
    splacisz w przyslosci ale banki tego nie uznaja :-)

    J.