  • Data: 2007-11-17 16:42:36
    Temat: Re: definicja przywłaszczenia??
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaki znów czyn współkarany następczy?? gdzie tu widać 2 czyny?

    A widac:
    Przyklad : w czwartek szef powierza mi laptopa do pracy
    No i potem :

    1)przywlaszczam, tzn przejawiam zamiar przywlaczenia (np w piatek na pytanie
    szefa, czy mam ta rzecz zaprzeczam jakoby kiedyklowiek byla u mnie albo nie
    oddaje go na zadanie szefa)
    2) w sobote zabieram ja z biura do domu

    Odpowiadam za przywlaszczenie ktore nastapilo w piatek, a nie za "niby
    kradziez" w sobote

    Cezar