  • Data: 2012-12-11 12:15:31
    Temat: Re: Zrzutka?
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i jakby US się uparł łupnąć podatkiem to
    > będzie musiał przeprowadzić czynności wyjaśniające (i po kolei pytać
    > potencjalnych darczyńców czy ich darowizna przekroczyła próg oraz
    > ewentualnie udowodnić że suma jest niższa niż deklarowana kwota).

    Niestety nie. To podatnik będzie musiał zorganizować świadków i
    udowodnić, że nie przekroczył progów. Kiedyś miałem podobnie: "wezwanie
    w celu wyjaśnienia" - jak źle/niefortunnie/błędnie/itp. wyjaśnisz, to
    płacisz. Ile się musiałem naszukać (wtedy jeszcze bazy internetowe nie
    było ogólnie dostępne) jakie limity obowiązywały kilka lat wstecz dla
    poszczególnych grup darczyńców...

    --
    Krzysztof