  • Data: 2012-12-11 14:01:02
    Temat: Re: Zrzutka?
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-11 13:16, witek pisze:

    > no niestety pomocnictwo tez jest karalne. wiec jak ten sloik postawisz w
    > sklepie to ja wkopiesz.
    >

    > wiesz, ale darowizny karalne nie sa.
    > Wiec zamiast zbierac pieniadze, zachec ludzi do dawania pieniedzy, ale
    > jej bezposrednio, nie przy pomocy sloika posrednika.
    >
    > Powies ogloszenie na klatce, ze nikt pieniedzy nie zbiera bo nie
    > wolno,ale kto moze co łaska niech jej bezposrednio da do ręki.

    Niestety, moje "wyczucie socjotechniki" podpowiada, że to nie zadziała,
    albo zadziała dużo gorzej.

    Wyobraź sobie - stoi przed Tobą za ladą babka "na rozwiązaniu", a obok
    niej słoik z tym napisem. Naturalne jest, że tę resztę z 10zł wrzucisz
    do tego słoika. (Sam bym zaczął od 2o-złotówki, żeby słoik nie stał
    pusty ani minuty.)

    A kartka na klatce... cóż - ktoś zerwie, mało kto przeczyta.

    > przeciez dziennikarze, ktorzy nakrecili reportaz jak to jedna para
    > powiesila karte na slupie ze potrzebuja wyprawki dla malego dziecka nie
    > siedza.

    ... ale jeśli ta kobitka nie daj Boże czyta nasze dywagacje, to się
    przestraszy.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.