  • Data: 2012-12-11 12:46:29
    Temat: Re: Zrzutka?
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W przypadku osób zupełnie nieznanych US powie "niewiarygodne" i bij
    > potem głową w mur.

    No dobra... a niech mnie zidentyfikują. Trudno.
    Pod moim domem jest sklepik. Taki warzywniak (i piwo! - dlatego tam
    bywam). Prowadzi to bardzo miła kobitka, którą wszyscy lubią i której
    się w Wigilię ma urodzić dzidziuś. Nie ma męża.

    Jeśli ktoś (ja, bo się podpiszę na tym słoiku imieniem i nazwiskiem, że
    to nie ona się doprasza, a że to sąsiedzka inicjatywa, albo ona - bo to
    jej sklepik) miałby za to beknąć przed jakimś sq..m (qjm) urzędnikiem -
    to gówno z tego wyjdzie, bo projekt nie zostanie wdrożony.

    Ot - tegośmy się doczekali.

    Gratuluję Wam, rodacy, tak udanego 'państwa".
    To tak przedświątecznie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.