  • Data: 2012-12-11 13:16:22
    Temat: Re: Zrzutka?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    maruda wrote:

    > No dobra... a niech mnie zidentyfikują. Trudno.
    > Pod moim domem jest sklepik. Taki warzywniak (i piwo! - dlatego tam
    > bywam). Prowadzi to bardzo miła kobitka, którą wszyscy lubią i której
    > się w Wigilię ma urodzić dzidziuś. Nie ma męża.
    >
    > Jeśli ktoś (ja, bo się podpiszę na tym słoiku imieniem i nazwiskiem, że
    > to nie ona się doprasza, a że to sąsiedzka inicjatywa, albo ona - bo to
    > jej sklepik) miałby za to beknąć przed jakimś sq..m (qjm) urzędnikiem -
    > to gówno z tego wyjdzie, bo projekt nie zostanie wdrożony.
    >
    > Ot - tegośmy się doczekali.

> [...]

    no niestety pomocnictwo tez jest karalne. wiec jak ten sloik postawisz w
    sklepie to ja wkopiesz.

    wiesz, ale darowizny karalne nie sa.
    Wiec zamiast zbierac pieniadze, zachec ludzi do dawania pieniedzy, ale
    jej bezposrednio, nie przy pomocy sloika posrednika.

    Powies ogloszenie na klatce, ze nikt pieniedzy nie zbiera bo nie
    wolno,ale kto moze co łaska niech jej bezposrednio da do ręki.

    przeciez dziennikarze, ktorzy nakrecili reportaz jak to jedna para
    powiesila karte na slupie ze potrzebuja wyprawki dla malego dziecka nie
    siedza.