  • Data: 2023-04-24 16:06:55
    Temat: Re: Zaraza
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Apr 2023 14:28:28 +0200, Olin wrote:

    > No i ta nieskuteczna szczepionka uratowała ok. 20 mln istnień ludzkich, ale

    Tak do konca nie wiadomo, bo raz - że słabsze osobniki wyginęły
    wczesniej (ale moze nie wszystkie), dwa, ze choroba bardzo sezonowa,
    trzy - pojawiły sie mutacje mniej szkodliwe i bardziej zaraźliwe,
    i moze to dzieki nim takie spadki.

    > naturalnie prawilny szur i tak będzie powtarzał swoje, bo to policzyli
    > naukowcy, czyli towarzystwo wzajemnej adoracji.

    No ba - a nie?
    Jak sie przez rok mówiło "czekamy na szczepionkę", a potem "szczepcie
    sie barany", to można mówic cos innego?

    A jak dyrektor czy lekarz ze "szpitala covidowego" mówi do kamery
    "u mnie nie leżą zaszczepieni" to wierzyc, czy nie?

    Wyniki statystyczne u nas w kraju były takie sobie ... dokladniejsze
    statystyki ponoć lepsze.

    A teraz powoli ma byc wycofywany stan zagrożenia epidemiologicznego
    ... mimo, ze covid chyba ciągle nie wpisany do rejestru chorób
    zakaźnych :-)

    https://www.gov.pl/web/wsse-gdansk/choroby-zakazne2

    J.