  • Data: 2023-04-26 06:14:05
    Temat: Re: Zaraza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak bez znaczenia. To są pieniądze za które opłacono wydatki bieżące.
    > Jest lockdown, nie masz klientów a musisz opłacać np. najem, prąd,
    > zusy... Dostajesz kasę na opłacenie, ale nadal nie masz klientów i nie
    > masz dochodów. Co tu napędza inflację?

    Że dostajesz pieniądze nie tworząc usług ani towarów. Zupełnie jakbyś
    dostawał je za nic.

    > Nie masz pieniędzy, bankrutujesz, robi się mniejsza podaż przy takiej
    > samej ilości kasy na rynku. Ceny rosną.

    Lokdałn tworzy inflację z tarczą czy bez - z tarczą większą.

    > Rosnie bezrobocie, ludzie
    > wystepują o zasiłek. Przemyśl to jeszcze :)

    Przemyślałem. To tworzy inflację.

    > Ale co ma do tego nasz Iza?

    Jaka iza?

    > Nie naukowcy tępili nieszczepów.

    Robili to politycy powołując się na naukę.

    > Nie musi. Może.

    Liczy się tylko praktyka. Jak ktoś umarł to nie żyje - taka jest
    praktyka i teoria jest dla tego faktu bez znaczenia.

    > U mnie cały czas zbierają i raportują.

    W UK już nie. U nas też nie - przynajmniej nie w wersji "szerokiej". U
    ciebie pomogło paranoiczne testowanie a nie lokdałn jako taki.

    > Bo to nie są obiektywnie twarde nane :)

    Jak nie, jak tak. Czyste dane.

    > To jest konglomerat przy nie do
    > końca jasnych danych wejściowych.

    Czyli jak działa to w praktyce. Innych zresztą nie było, bo ponownych
    testów skuteczności szczepień nie było.

    > Nie, znaczy, że nawet te dane z UK mozna poddać w wątpliwość. Po co w
    > ogóle oni to publikują? :) Pewnie celebryci :)

    Poniekąd - rząd:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!