  • Data: 2017-09-21 11:58:21
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - posiadanie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-21 o 11:40, kosmos pisze:

    > I tu będzie rola sądu, w ustaleniu kto tak naprawdę zamieszkuje,
    > ewentualnie kto zamieszkiwał jako pierwszy.

    Tu zgoda.

    > A do czasu rozstrzygnięcia
    > jeden nie ma prawa odmówić mieszkania drugiemu.

    W praktyce ma możliwość. Jeśli odmówił niesłusznie, to ponosi koszty
    odmowy (że ten drugi musiał spać w hotelu lub szukać wynajmu).

    > A potem może i
    > trzeciemu, jak pierwszy nie będzie skłonny do przemyśleń.

    Powiedz mi, czemu mamy się tutaj zastanawiać nad twoimi przemyśleniami,
    skoro widać, że nawet nie poczytałeś sobie o eksmisjach, o praktyce już
    nawet nie wspominając? Nie pisałbyś takich banialuk. Najlepiej kup kilka
    mieszkań, powynajmuj, i wróć za kilka lat z bagażem doświadczeń jak to
    prosto można kogoś wyrzucić, albo dokwaterować :)

    > Jak wyżej - w tej kwestii będzie rozstrzygał sąd.
    > Domyśliłeś się zapewne, że w moich wypowiedziach chodzi po prostu o
    > wynalezienie sposobu na rozwiązanie problemu z niechcianym lokatorem,

    Prawnego sposobu nie ma innego jak eksmisja i komornik.
    A że szukasz sposobu nielegalnego - no, możesz szukać, łącznie z
    podpaleniem mieszkania, tylko dlaczego uważasz, że grupa o prawie będzie
    dobrym miejscem na dyskusję o tym? :)

    --
    Liwiusz