  • Data: 2019-04-19 16:46:18
    Temat: Re: Sprawa Tylman
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q9cg7v$hm0$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 19.04.2019 o 14:12, J.F. pisze:
    >Zdefiniuj od początku. Bo najpierw w sejfie u komendanta.

    Zakladam, ze od poczatku.
    A potem w sejfie komendanta, bo to material objety tajemnica sledztwa.

    Dziennikarze skad dostali - od komendanta, czy gdzies z prokuratury ?

    >Morduje - torturuje, razi prądem, dusi i na końcu mamy trupa.

    To jest prad bezpieczny i mamy na to zapewnienie producenta :-)

    >Przeprowadzono eksperyment sądowy i czas kiedy był poza kamerą
    >przekraczał wymagany do popełnienia zarzucanych mu czynów. Sprawdzano
    >czterokrotnie - jak dla mnie alibi. Dla sądu zresztą również.

    Hm nie znam akt sprawy, ale gdzie te kamery ?

    Wychodzi jednak, ze prokuratura sobie cos ubzdurala..

    >Skoro przyznają w takich przypadkach odszkodowanie za bezpodstawny
    >areszt, to znaczy, że bezpodstawny;)

    Ale moze na zasadzie odszkodowania - byly podstawy, slusznie
    aresztowalismy,
    podejrzenia szybko wyjasnilismy, zwolnilismy ... winy funkcjonaruszy w
    tym nie ma, ale winy podejrzanego tez, wiec mu wyplacimy.

    >Łatwo sprawdzić - 9 stycznia 2018

    A sprawa sie ciagnie ledwo od grudnia 2017 ?

    >Odpowiem tak: Sztandarowym tłumaczeniem pisiorów dlaczego trzeba
    >konieczna była wymiana prezesów sądów poza konstytucją było, że ma to
    >w sposób radykalny poprawić pracę sądów. Więc same pisory nie tylko
    >przyznają, ale wręcz stanowczo twierdzą, że prezes wpływa w sposób
    >znaczący na pracę sędziów. NIe wiem gdzie pracujesz, ale nie ma chyba
    >instytucji w której szef nie miałby jakiegoś wpływu na podwładnego -
    >od formalnego do zupełnie nieformalnego.

    Nie mowie nie ale to prezes przedluza, czy sedzia prowadzacy ?

    > Nie trzeba mieć foliowej czapeczki na głowie, żeby uznać, że skoro
    > pis tak zaciekle walczył o "reformę" sądów, to miał w tym jakiś
    > ważny cel.

    No poprawienie pracy sadow przeciez :-)
    A teraz to musisz isc do gazety z zarzutem - moja prosta sprawa
    ciagnie sie juz dwa lata, tak poprawili :-)

    >BTW - sprawdzę w wolnym czasie, ale w pierwszych pismach chyba inne
    >nazwisko widniało. No a potem ktoś tak polosował, że ten sam sędzia
    >prowadzi podobne sprawy. Ot maszyna losująca.

    Normalnie to bym rzekl, ze optymalizacja ... ale w sadzie moze
    faktycznie nie wskazana, i przydalaby sie losowosc :-)
    Tfu - losowosc w sadzie ? powinny byc jasne przepisy, a nie losowosc
    :-)

    Warszawa duze miasto i sedziow w tym sadzie/wydziale jak rozumiem duzo
    ?

    No to drugi zarzut do gazety - przed wyborami w sam raz :-)

    J.