  • Data: 2019-04-20 15:08:22
    Temat: Re: Sprawa Tylman
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Apr 2019 19:02:51 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jak był dowodem w sprawie w którą byli uwikłani funkcjonariusze, to co
    > robił w sejfie u komendanta zamist w prokuraturze?

    Np prokurator film skopiowal, a reszte oddal wlascicielowi na
    przechowanie.

    > Nie wiem, ale obstawiam, że nie od komendanta.

    No wlasnie ... czyli ktos jeszcze to nagranie mial, nie tylko
    komendant w sejfie ...

    > Ja też nie, ale było w mediach stanowisko sądu. Kamery jak to kamery -
    > na ulicach.

    Na razie sa dosc rzadko.

    > Raczej zrobiło się głośno, więc chcieli mieć wynik. Nie po raz pierwszy
    > nie ostatni, kiedy oberprokurator bawi się w sędziego i naciska na
    > prokuratorów. Kiedyś kaczyński i Komenda, teraz zero...

    Ale jakis tam sposob dzialania wymyslili, i nawet nie sprawdzili..

    > Trzebaby sprawdzić - nie chce mi się, więc pasuje;)

    No w kazdym badz razie zeby sad sie przyznal, ze podstaw nie bylo, ale
    poparl/przedluzyl wniosek o areszt, zeby sie Ziobru przypodobac - to
    nie ma, nie bylo, i nie bedzie :-)

    > Od sierpnia. Z tym że to, że w pierwszym pół roku nie wyznaczyli terminu
    > nie jest niczym nadzwyczajnym. To że potem dopiero po następnym rojku
    > już dziwne. Sprawdziłem - w tym sądzie ponad 80% spraw kończy się przed
    > upływem dwóch lat.

    Od zlozenia czy od pierwszej rozprawy ?

    Tak czy inaczej - sad ma jeszcze pare miesiecy, protestowac mozesz
    dopiero za rok :-)

    Poza tym twoja sprawa szczegolnie trudna :-)

    > A skąd mam wiedzieć - dopiero pierwsza rozprawa była.

    I sedzia na pierwszej rozprawie nie wyznaczyl/a nastepnej ?

    > No to jak poprawienie, to masz dowód na to, że prezes ma wpływ - jakby
    > nie miał, to jakby miał poprawić? :P

    No tak :-)

    > Przecież oni to mają w dupie.

    Chyba nie calkiem.
    Patrza pilnie w te slupki, patrza :-)

    > Z jednej strony rzeczywiście może i prościej, z drugiej strony... no
    > skoro ma być losowo, to powiem tak - jaka jest szansa, żeby przede mną
    > na wokandzie wisiała analogiczna sprawa - trochę tak jak z kulsonami co
    > im się baterie razem wyczerpały. Powiem wprost - nie wierzę tu w przypadek.

    Jesli bylo wiecej zwolnien ... to moze i wiecej takich spraw ...

    > Aż sprawdziłem za twoją namową statystyki tego sądu- mieszczę się w
    > ostatnich 15% jeśli chodzi o wyznaczenie pierwszego terminu rozprawy i

    IMO zle patrzysz - spojrz na sasiednie sprawy tego samego wydzialu -
    czemu im wyznaczono szybko, a wam pozno.

    > ostatnich 25% jeśli chodzi o czas uzyskania wyroku, zakładając, że uda
    > się wcześniej niż po trzech latach. O tyle podejrzane, że bez żadnych
    > świadków, same papierki dołączone do pism procesowych, a sprawy co się
    > długo ciągną to zwykle ze względu na świadków.

    Moze trzeba zajrzec w akta, co sie tam dzieje ...

    > Jak wyżej. Zresztą po pierwsze to nie te wybory,

    Akurat wszystko jedno jakie. A teraz akurat czas bardzo wyborczy :-)

    > po drugie gdzie - do wyborczej za paywallem?
    > Problem w tym, że w zasadzie ci którzy czytają
    > poważne gazety to raczej nie ci, co nie wiedzą na kogo głosować.

    Wazne, zeby byl szum :-)

    J.