  • Data: 2022-07-28 19:24:13
    Temat: Re: Problem z zakresu prawa spadkowego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 28 lipca 2022 o 18:59:39 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > ;)
    > Rodzi to oczywiście kolejny kłopot w postaci sporej sumy gotówki, której za bardzo
    do banku wpłacić nie można,
    > a przynajmniej nie od razu.

    Rizpusales się a ciągle podstawy prawnej nie pisałeś że kupując coś poniżej ceny "
    rynkowej" muszę płacić podatek wg stawek darowizny.

    A takie coś z czerwca- w Lidlu kosiarkę kupiłem- 799zl,
    Za tydzień TAKA SAMA kosiarka oklejona naklejka " ostatnia sztuka" w cenie 99zl.
    Kupiłem też.
    Lidl mi sprzedał czy darował?