  • Data: 2022-07-28 18:11:38
    Temat: Re: Problem z zakresu prawa spadkowego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 28 lipca 2022 o 16:45:08 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > ) .
    > Tutaj pisałem o "zaświadczeniu o lasach", wystawianym przez lasy państwowe, że na
    działce nie ma lasu
    > albo też nie chcą go pierwo-kupić.
    > Hmm, o ARiMR (a to nie ma już "agencji nieruchomości rolnych"?) też nie miałem
    Dwa razy do notariusza przez ten ARuMR trzeba łazić.
    Pierwszy raz umowa sprzedaży warunkowa(bo może ARiMR kupi), miesiąc czekania czy kupi
    czy nie kupi i jak nie kupi to drugi raz do notariusza już końcowa umowę robić.
    Na szczęście za pierwszym razem u notariusza od razu dziewczyny zrobiły
    pełnomocnictwo na mnie że jak ARiMR nie kupi to ja w ich imieniu sobie sprzedam..
    więc drugi akt u notariusza sam byłem i podpisywałem.

    .
    > No ale widziała, skan dostała. Już podpisanej.

    Skan można zrobić dowolny
    > Ja się zastanawiam, dlaczego koniecznie chciała zobaczyć "podpisany papierowy
    oryginał".

    Bo się na tą umowę w akcie powoływała i wniosek o wpis do hipoteki robila