  • Data: 2003-11-05 12:07:31
    Temat: Re: Pracodawca - Internet
    Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    Recently Marek Budziszewski wrote:
    > Pewnie że zależy co się szuka, ale jeżeli przewalam z wyszukiwarki i
    > przeszukuje niekiedy po 10 stron na minute to mam dużą (nie chcianą) szanse
    > trafienia.

    Albo naciągasz, albo po prostu nie umiesz szukać i używasz złej wyszukiwarki
    oraz browsera.
    W zasadzie to browser może też być dowolny o ile wykorzystasz zalety np takiego
    oprogramowania jak Privoxy (m.in blokuje pop-up'y). Ale właśnie dobry browser
    też to potrafi (np . Mozilla).
    Natomiast dobra wyszukiwarka powinna załączać fragment tekstu ze strony i wtedy
    bez otwierania jej wiesz czy warto tam wchodzić. A na pewno przynajmniej nie
    nabierzesz się na takie stronki.
    Firma jak najbardziej może monitorować co kto robi w Internecie.
    Nie chodzi tu nawet o jakieś "podglądanie" tylko można zastosowac
    oprogramowanie wychwytujące sciąganie takiech stronek (np Snort).
    --
    Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool