  • Data: 2003-11-05 13:13:29
    Temat: Re: Pracodawca - Internet
    Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    Recently Marek Budziszewski wrote:
    > Wszystko co piszesz jest ok, tylko nie ma zastosowania u nas w firmie (jak
    > zwykle w zarządzie siedzą kretyni).
    [...]
    > I z tego względu internetu w pracy nie używam od jakiegoś czasu. jak mają
    > mnie później ścigać za coś z czym nawet nie mogę walczyć to sobie darowałem.
    > trochę mnie to wkurza ale z idiotami na stanowisku cięszko się walczy.

    Jak masz takiego "paranoicznego" szefa (zarząd) i piszesz pod prawdziwym
    nazwiskiem to po takich tekstach być może wkrótce skończą się Twoje
    problemy ;-)
    Ale wracając do tematu, nadal nie widzę problemu. Nawet korzystając z MSIE bez
    "dodatków" moża "bezpiecznie" przeglądać sieć. Ja np używam google do początku
    jego istnienia praktycznie codziennie,a nieraz kilka godzien dziennie, a nie
    przypominam sobie przypadków o jakich piszesz. Zwłaszcza, że wiekszość stron
    można wyciagnąc z cache na google, więc requesty i tak idą właśnie tam.

    > No i właśnie to mnie też denerwuje. Jak im przeszkadza, ze pracownicy te
    > strony oglądają to wystarczyłoby je zablokować na proxy i byłby spokoj.
    > Ale jak widać komuś zależy żeby do nich również był dostęp.

    Nie sądzę, aby był soft blokujący 100% takich stron, które powstają jak grzyby
    po deszczu. Może nawet macie coś takiego, a szef wyrywkowo przegląda to co
    przeszło.

    --
    Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool