  • Data: 2003-11-05 12:26:26
    Temat: Re: Pracodawca - Internet
    Od: "Marek Budziszewski" <a...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    > :))))))))))) ROTFL
    > oczywiście niezłe kłamstewko na wytłumaczenie
    >
    > miejmy nadzieję, że pracodawca nie jest na tyle naiwny, aby w to uwierzyć
    > myślę, że po zaglądnięciu do katalogu cache oraz sprawdzeniu cookie bardzo
    > łatwo wykazać, że nie mówisz całej prawdy
    >
    > poza tym nie ma tutaj nic do rzeczy korzystanie z proxy - bez tego również
    > można bardzo dokładnie sprawdzić czym zajmujesz się w pracy
    Widzę że nie zrozumiełeś istoty rzeczy.
    Po pierwsze jak bym nawet chciał oglądać sobie panienki to nie mam na to
    czasu.
    Niektórzy w przeciwienstwie do ciebie mają co robić w pracy. A czas który
    poświęcam na internet ma ścisły związek z wykonywaną pracą.
    Po drugie mam stałe łącze w domu i jeśli bym chciał zaglądać na te strony to
    bym to robił w domu a nie w pokoju w pracy w którym jest zawsze pełno
    ludzi!!!
    A poza tym systuacja się nie tyczy tylko mnie.

    A naiwny to jesteś ty, skoro uważasz że internet to piękny i przejrzysty
    twór w którym nikt nie próbuje nabrać jak największej liczby ludzi.

    MB