  • Data: 2003-11-05 12:42:21
    Temat: Re: Pracodawca - Internet
    Od: "Marek Budziszewski" <a...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Albo naciągasz, albo po prostu nie umiesz szukać i używasz złej
    wyszukiwarki
    > oraz browsera.
    Nie naciągam. ale dzięki za odpowiedź. widać że przynajmniej wiesz o co
    chodzi.
    No właśnie sprawa jest w zasadzie patowa.

    Wszystko co piszesz jest ok, tylko nie ma zastosowania u nas w firmie (jak
    zwykle w zarządzie siedzą kretyni). Musimy uzywać bezwzględnie IE (Mozilla
    do kosza :( niestety).
    Przed popapami nie możemy sie bronić gdyż (tu znowu genialne rozporządzenia)
    nie wolno nam instalować żadnego oprogramowania shareware'owego ani nawet
    freeware'owego.
    I z tego względu internetu w pracy nie używam od jakiegoś czasu. jak mają
    mnie później ścigać za coś z czym nawet nie mogę walczyć to sobie darowałem.
    trochę mnie to wkurza ale z idiotami na stanowisku cięszko się walczy.

    >Nie chodzi tu nawet o jakieś "podglądanie" tylko można zastosowac
    >oprogramowanie wychwytujące sciąganie takiech stronek (np Snort).
    No i właśnie to mnie też denerwuje. Jak im przeszkadza, ze pracownicy te
    strony oglądają to wystarczyłoby je zablokować na proxy i byłby spokoj.
    Ale jak widać komuś zależy żeby do nich również był dostęp.

    Pozdrawiam
    MB