  • Data: 2021-11-22 14:33:29
    Temat: Re: Praca zdalna zachodniopomorska
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 22 listopada 2021 o 13:51:33 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > Uwierz mi nie każdemu taki dodatek się podoba a nawet nie służy zdrowiu
    >
    > Wydajnościowo dla firmy też nie musi to być na PLUS.

    Wydajnościowo to chorzy będą na pewno na minus.
    I uświadom sobie znaczenie słowa "dodatek" - praca zdalna dla zaszczepionych jest w
    tym urzędzie marszałkowskim prawem, a nie obowiązkiem.
    A jak chcesz zyskać takie _dodatkowe_ prawo to przynosisz certyfikat covidowy -
    dobrowolnie, tak jak np. oświadczenie o zarobkach małżonka, jak składasz o zapomogę z
    funduszu socjalnego - jak nie chcesz zapomogi, to nie składasz - nie trzeba żadnej
    ustawy pisanej na kolanie i przyjmowanej nocnym expresem i "zły senat przetrzymuje
    potrzebną Polakom (a tak naprawdę gównianą) ustawę przez miesiąc".
    Masz zryty beret i przez pisiorstwo i przez covid.
    Taka jest różnica w tym, co odpierdalają głupie pisiory w ruchach pozorowanych, bo im
    poparcie spadnie, i w tym, co robi mądry samorządowiec, akurat z PO.