  • Data: 2002-11-28 23:56:00
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĽ!!!!!
    Od: Andrzej Filip <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Cieślicki wrote:

    > begin Marek Wysmulek <m...@h...pl> quotation:

    > Sam studiuję na uczelni typowo marketingowej i się absolutnie spamerom
    > nie dziwię. Jeśli na zajęciach z czegośtam pada tekst:
    >
    > #v+
    > Niezywkle skuteczną formą reklamy jest mailing; jest on tani, prawie
    > w całości dociera do adresatów i ewentualne nietrafienie w gusta
    > odbiorcy zmusza go w najgorszym wypadku do usunięcia wiadomości.
    > #v-
    >
    > Ble.... czekam na zadania domowe w postaci:
    >
    > Przeprowadzić próbny mailing albo znaleźć co najmniej 300 adresów i
> [...]

    Zapytaj tego "experta" o
    * przykład świeżej (z ostatniego roku) kampani spamowej naprawde dużej i szeroko
    znanej firmy
    [zwracaj uwage na różnice między reklamą przez providera kont "free" a spamem]
    * jak były dobierane adresy odbiorców
    * efekty/skuteczność takiej kampani

    Ja osobiście nie pamiętam żadnej kampani spamowej naprawde znanej firmy w ciągu
    ostatnich 2 lat, a troche spamu dostaje (wcześniejszych też nie ale jestem już
    mniej pewny). SPAM jest "skuteczny" tylko i wyłącznie w przypadku bardzo mało
    znanych firm o przyzerowej znajomości marki bez aspiracji na marke szeroko znaną.
    Wtedy zmiana nastawianie z "nie kupie bo nie znam" na "nie kupie od spamera" nie
    ma żadnego znaczenia, a zapewne odbiorca po tygodniu zapomni o całej sprawie w
    zalewie spamu [ tylko że po paru latach konkurencja może to wyciągnąć w chwili
    dogodnej dla siebie :) ]

    --
    Andrzej [pl>en: Andrew] Adam Filip http://www.polbox.com/a/anfi/
    NOrWAY forever. *Random* excuse by BOFH :