  • Data: 2002-11-29 02:44:09
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdź!!!!!
    Od: Tomasz Nidecki <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzegorz Krzemieniecki" <s...@N...gazeta.pl> wrote in
    news:as3057$ca5$1@news.gazeta.pl:

    > Jest to prawo Klienta, ale nie adminów Polspam.

    No i wlasnie tu wyszla Twoja komplenta ignorancja.

    Jestem "klientem" Polspamu i wykorzystuje ich baze. Provider tez jest
    "klientem" Polspamu i dla osob, ktore sobie tego wyraznie zycza, korzysta
    z ich bazy. Tak wiec klient ma prawo decyzji, a Polspam niczego nie
    blokuje.

    Ile tym marketoidom razy trzeba to tlumaczyc?... niereformowalni...

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org